Wednesday, August 10, 2011

BACK IN BERLINO



Hey Guys!!
I'm back in Berlin. I landed this afternoon and was shocked by the weather here. Infact I wanted to hop back on the plane and jet right back to SUNNY HOT Verona - two words that seem to be antonyms to describe this year's summer in Berlin.
I took these pictures outside of the airport just before I had to catch my flight back.
I knew weather in Berlin wasn't going to let my wear my sunhat (unless ofcourse I wanted to look like a fool out of place) but I'm scared to stuff hats into suitcases, you know what I mean?
I'm heading to the cinema in an hour! Time for some quality time with one of my best friends. :D
Have yourself a lovely afternoon and evening!
At the end of the day it's good to be back home :)

•••

Hallo ihr lieben!!
Ich bin wieder in Berlin. Ich bin heute Nachmittag angekommen und war sofort schockiert über das Wetter hier. Ehrlich gesagt, wollte ich in den nächsten Flieger springen zum SONNIGEN HEIßEN Verona - zwei Wörter, die wie Antonyme scheinen, um den Sommer dieses Jahres in Berlin zu beschreiben.
Ich wusste, dass das Wetter in Berlin mir nicht erlauben würde meinen Sonnenhut zu tragen (es sei denn, ich würde gern wie ein Trottel am Falschen Ort aussehen wollen), aber ich habe Angst Hüte in Koffer zu stopfen, wisst ihr was ich meine?
Ich gehe gleich ins Kino! Zeit um wieder etwas mit einer meiner besten Freunde zu machen :D
Letztendlich ist es doch schön wieder zu Hause zu sein :)

Love Lois xxx







follow me on bloglovin, twitter and 


3 comments:

  1. heeey
    ja haha,ich blogge auch :) hast du mich ja gefunden :)))
    gehts dir gut?
    das ja mal ein seeehr nettes kompliment,hör ich ja gerne haha
    liebste grüße
    shari

    ReplyDelete

Go ahead and make my day :) Thank you for all your amazing comments! I read each and everyone of them xxx Love Lois